E-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
 
 
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy:
 
1. Wypełnij formularz zwrotu -  POBIERZ GO TU

2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
Ul. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno

ISTOTNE INFORMACJE:

1. Zgodnie z obowiązującym prawem istnieje możłiwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dołączony do przesyłki lub do pobrania ze strony).
2. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. 
3. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zakupu towarów wyprodukowanych wg specyfikacji Klienta, np haft z imieniem LUB jeśłi zakupiony produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy
 
W przypadku reklamacji produktu:
1. Wypełnij formularz reklamacji -  POBIERZ GO TU

2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
Ul. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno

ISTOTNE INFORMACJE:
 
1. Aby złożyć reklamację, w pierszej kolejności skontaktuj się z nami:
INFOLINIA OGÓLNA 801 011 186  Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17.
E-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
 
2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji ub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.  

3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia: 
         - obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto
          - odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto
         - nieodpłatna naprawa towaru
         - wymiana towaru na nowy
 
Wzór Formularza Reklamacyjnego
Ładowanie...

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Polityka prywatności

Zamknij