E-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
 
 
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy:
 
1. Wypełnij formularz zwrotu.

2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:

ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy


ISTOTNE INFORMACJE:

1. Istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dołączony do przesyłki lub do pobrania ze strony).
2. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. 
3. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zakupu towarów wyprodukowanych wg specyfikacji Klienta, np haft z imieniem LUB jeśli zakupiony produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
 
 
W przypadku reklamacji produktu:
1. Wypełnij formularz reklamacji -  POBIERZ GO TU

2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
Blue Ocean Sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy

ISTOTNE INFORMACJE:
 
1. Aby złożyć reklamację, w pierszej kolejności skontaktuj się z nami e-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
 
2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.  

3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia: 
         - obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto
         - odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto
         - nieodpłatna naprawa towaru
         - wymiana towaru na nowy
 
Wzór Formularza Reklamacyjnego
Ładowanie...

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Polityka prywatności

Zamknij